maanantai 28. huhtikuuta 2014

Siis miksi mä sua ikävöisin, ilmestyt minun uniini öisin


Joo-o on taas aika päivitellä tätäkin blogia, kello on 4.20 yöllä ja mä en vaa saa unenpäästä kiinni. Mun piti tosiaankin aktivoitua ja kirjoittaa kunnolla tuosta harjoittelusta, mutta silloin kun se loppui niin ei vaan yksinkertaisesti ollut aikaa istua rauhassa koneelle ja en ehtinytkään olla kuin kaksi viikkoa maissa kun laiva-elämä kutsui taas. Toinen kuukausi Hjördiksellä takkuili hieman enemmän kuin tuo ensimmäinen, mutta yleisfiilis jäi silti posiiiviseksi ja arvosanat molemmilta kuukausilta kiitettäviksi, tää on niin mun ammatti ja tätä mä haluan tehdä ♥ Nyt sitten olen ollut jo pian kuukauden maissa, ja tähän aikaan on mahtunut esimerkiksi kotkan ja rauman merikoulujen väliset kisat, lemmenlauttaristeily, merikon saunailta, paljon randomia biletystä, kavereiden kanssa oleilua ja muutama työilta lännentiessä. Jotenkin tuntuu etten oo siltikää saanu mitään aikaseksi, mut kyl tää aika ainakin on tosi nopeasti kulunut :)

Mulla on kauhee ongelma tän blogin suhteen siinä, että mistä oikeen kirjotan tänne. Haluaisin kirjoittaa tänne esimerkiksi meikeistä, hiuksista, vaatteista ja muusta tollasesta, mutta se jotenkin sotii mun opiskelemaa miehekästä ammattia vastaan, josta tulee kuitenkin tänne kirjoitettua. Ehkä mä vaan yritän olla huomioimatta näitten aiheiden erilaisuutta ja kirjoitan vaan siitä, mistä mun tekee mieli kirjoittaa, ittellenihän mä tätä kuisteki kirjotan ja mun elämään nää kaikki asiat kuuluu. Mulla on oikeesti vähän niinku kaks eri persoonaa, laivalla ja koulus on sellai et ei nii paljo kiinnosta et miltä näyttää ja miten pukeutuu mut sit taas vapaa-aikana mulla tekee pahaa käydä ees tos lähikaupassa ilman että mulla on meikit laitettuna ja hiukset hyvin ja siistit vaatteet :D

Oon nyt innostunu tekoripsistä, ne on niin ratkaisu mun ripsiongelman! Mun omat ripset on siis tosi epätasaiset ja vihaan niide laittamista ku jokanen osottaa eri suuntaan. Irtoripsien laittamiseen  menee vähemmän aikaa ku ripsivärin kanssa tappeluun ja lopputuloskin on parempi ja näyttävämpi, tykkääntykkään! Pitäis viel opetella joku meikki, joka olis sellanen tosi näyttävä mut sen tekemisee ei menis paljo aikaa eikä olis myöskään kauheen raskas/tumma koska kuiteski kesä tulossa. Hiuksiin tilasin nyt blondit pidennykset ja mulla on ennestään jo mustia pidennyksiä, eli saisin melko hyvin jatkettua tätä mun nykyistä väriä suht luontevän näköisesti pidemmäksi. Ongelmana kuitenkin on omien hiusteni lyhyys, joten saa nähdä miten onnistuu :)

Pari havainnollistavaa kuvaa vielä tämähetkisestä ulkonäöstä :)
xoxo Julia





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti