maanantai 7. lokakuuta 2013

Olen rimojani repivä leija, yllä rakkauden raunioiden.


Hihii, perjantaina on mun synttärit! :) Tossa yläpuolella on kaks kuvaa, joista eka on otettu tänään ja jälkimmäinen mun 18-vuotisbileistä, eli vuosi sitten. Kai mä olen vähän muuttunut? Vaa-an mukaan painoa on tippunut 15kg vaikkei siltä tunnukkaa. Hiukset ainaki on tällä hetkellä paljon kivemmat, kiitos Jonin joka värjäs ne tänään ♥ Viimeiseen vuoteen on kyl mahtunut todella paljon; kuten esimerkiksi muutto raumalle, ajokortti ja auto, sekä monta uutta ystävää, joista kaksi on jäänyt mun sydämeen tosi vahvasti. 

Tossa tokassa kuvassa mä olen juuri lukion kolmannen vuoden aloittanu, jolla ei ollu mitään tulevaisuudensuunnitelmia ja joka ei uskonut edes pääsevänsä lukiota läpi ja jolla ei myöskään ollut paljoa kavereita. Ekassa kuvassa taas on omassa asunnossaan asuva nainen, joka opiskelee merikapteeniksi ja jolla on monta hyvää ystävää. Outoa sanoa se näin ääneen, mutta mä oon muuttunu viimisen vuoden aikana tosi paljon samoin kun mun koko elämäni. Mä en kuitenkaan tunnista itteäni kummastakaan kuvasta, mutta onneks niitä yhdistää yksi asia; lihavuus. Mä kuitenkin jatkan taisteluani ja toivon että mun 20-vuotiskuvassa mä oon vihdoin se, mitä mä oon tavotellu; kaunis, vahva ja hoikka. 

Nyt kuiteskin olis mukava bileviikonloppu tiedossa. Perjantaina juhlistan synttäreitäni raumalla, sillä Silja on kovaa vauhtia suunnittelemassa mulle synttäribileitä! Ootan tosi innolla millanen porukka saadaan kasaan ja toivon tutustuvani perjantaina uusiin ihmisiin, koska must tuntuu etten viel tunne raumalt paljon ketään. Lauantaina tarkotus olis sitten viettää synttäreitä ukilaisten kaverieni kanssa, mutta viel on vähän auki että kenen kanssa ja missä, mut varmaankin hauskaa tulee :) 

Kävin tänään shoppaamassa synttärien kunniaksi itselleni uuden mekon, tykkääntykkääntykkään ♥


2 kommenttia:

  1. Oi vitsi ku näytät hyvält tossa vikan kuvan mekossa! Sopii sulle todella loistavasti <3

    VastaaPoista
  2. Kiitti muru ♥ Joo mäki rakastusi siihe iha täysin :)

    VastaaPoista