maanantai 2. joulukuuta 2013

Mul on kaikki ihan vaan jees jees



Mä sain vihdoinkin mun asuntoon jouluvalot! Mä oon ain jouluna tykänny erityisesti jouluvaloista, vaikka muhun ei kyl iske sellanen jenkkimäinen sekalainen valopaljous, vaan sellaset hillityt ja kauniit jouluvalot on mun mieleen ♥ Ne on vaa nii nättejä pimeässä ja muutenki tuo vähä valoa tähä synkkään talveen. Muusta mä en sitte joulussa oikeen pidäkkään, joulusta on tehty sellanen kaupallinen helvetti ja siitä alkaa pikkuhiljaa häviämää se oikea joulun tunnelma. Tai no voinko mä sanoa tietäväni joulun tunnelmasta mitään? Meillä kotona jouluun kuuluu aina kaihea riiteleminen ja valitus, kun mikään ei ole hyvin ja joku asia olisi pitänyt olla toisin ja yleensä tuo alkaa jo pari päivää ennen aattoa.

Koulussa mulla meenee tällä hetkellä ihan hyvin, metallityöt on vaa ainoo inhokkiaine ja onneks neki loppuu tossa pian. Mä vaan niin vihaan hitsaamista! Tai no ehkä se ei oo se ite hitsaaminen, vaan se et multa ei yksinkertasesti onnistu siel tunneil mikää ja mulla on peukalo nii keskel kämmentä ku voi olla. Voin sanoo et noil tunneil on lentäny nii monta perkelettä ja muuta kirosanaa et en ois uskonu et must semne raivo jtn metallipalikkaa kohtaa voi lähteäkkää. Onneks kuitenki tulevaisuudes noit taitoja ei vissii hirveesti tarvii, ku noi kaikki mitä ollaa tehty on enemmänki niit konepuolen hommia ja ah kansipuoli ♥

Tällä hetkellä mua synkistää ainoastaa se, ku tuntuu et kaikilla muilla mun kavereilla menee tosi hyvin, mut multa jotenki tuntuu puuttuvan se jokin. Ku esimerkiks jotenki muiden suhteet tuntuu onnistuvan tosi hyvin ja niinku multa ei vaa onnistu mikää ja just ku ehdin olla hetken onnellinen nii joku repäsee maton mun jalkojen alta. Mä kaipaan myös erittäin paljon mun erästä vanhaa ystävää, jonka kaa mä sain välini katkaistua omalla tyhmyydelläni.... no ehkä se on parempi näin mut silti siitäki jäi jotenki tyhjä olo ku ei ees tiedä mitä toiselle tällä hetkellä kuuluu eikä voi mennä sitä kysymäänkää. Onneks meil on keskiviikkona merimieskaste, eli hyvät pippalot merikoululaisten kanssa tiedossa, josko se auttais mua tajuamaa kui ihania ihmisiä mulla on ympärillä ja miten mun pitäis olla tyytyväinen tähän mun tämänhetkiseen tilanteeseen :)

xoxo Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti