maanantai 9. joulukuuta 2013

Mä aion elää joka päivä ihan täysii, koska huominen voi olla aina viimenen.

Semi ♥

Huoh pitäis lukee lvi-tekniikan ja navigoinnin tentteihin, mut oho jotenki tää blogin päivittäminen tuntuu tärkeemmältä. Tänään meillä oli konehuonejärjestelmätentti, joka meni aika lukematta läpi -tekniikalla, mutta kyl mä niist asioist vähän tiesin joten toivottavasti menis edes rimaa hipoen läpi. Meillä oli tosiaan viime keskiviikkona se merimieskaste, joka sisälsi jääkylmässä vedessä istumista, ahdin tyttären kosiskelua ja joka huipentui ahdin maljaan - viinaa, kananmunaa ja limeä nam! Näiden lisäksi oli tietenkin saunomista, yhdessäoloa ja pienoista alkoholin nauttimista. Kyllä siinä sitten illalla sattui ja tapahtuikin kun hyvä ystäväni vietiin ambulanssilla sairaalaan astmakohtauksen takia ja jäin sitten tavallaan yksin sinne bileisiin, tai no en mä siellä hetkeäkään yksin ehtinyt olemaan kun aina joku tuli juttelemaan tai itse meni toisten juttuun mukaan, on kyl toi merikon porukka vaan jotain niin parasta ♥ Oltiin siis maffin saunatiloissa ja sieltä lähdettiin sitten jatkoille dominoon, jossa oli juuri sopivasti pikkujoulugaala.ja oli kyl kokonaisuudessaan iha paras ilta pitkään aikaan, lähtisin kyl ton porukan kans uudestaa juomaan ihan koska vaan. 

Torstai ja perjantai menikin sitten GTA V:tä pelailessa, lauantai kotona mukamas tenttiin lukien ja sunnuntaina musta tuli sitten erään pienen ihmeen kummitäti, kun toisen hyvän ystäväni poika sai kasteessa nimen Daniel Aimo Severi ♥ Ristiäiset meni mielestäni todella hyvin, pikkujätkä oli melkein koko tilaisuuden todella rauhallinen, mitä nyt papin puheen aikana meinasi hieman alkaa harmittamaan. Mä yritin parhaani mukaan heilua kamerani kanssa tuossa tilaisuudessa, mutta silti mun kamerassa taitaa olla enemmän muiden ottamia kuvia kuin niitä mitä olen itse kuvannut. Ensiviikonloppuna olis sitten vuorossa Annin yo-juhlat, joihin mulla on kauhea vaatekriisi! Mun kaikki hameet on tosi epäsopivia taisiis kaikki on jostai kohtaa liian isoja ja vaikka tänään kuinka kiersin kaikki rauman vaatekaupat niin en mitään kivaa löytänyt. Ja toinen ongelma on se, että tilasin lahjan netistä ja nyt kauhea paniikki että ehtiköö se tulemaan viikonlopuksi ja mä varmaan tässä jokapäivä odotan vaa postin saapumista että joko se tulee ja perjantaina saan sit jonkun hermoromahduksen jossei se ole tullutkaan, nomut pidetään peukkuja että kusti polkee nii että posti kulkee.

Tänään on muuten ollut niin sähläyspäivä! Mä meinasin aamulla kolme kertaa unohtaa avaimet sisälle kun menin tupakalle, koulussa se tentti olikin auditoriossa eikä meidän kotiluokassa, meinaan peruuttaa suoraan yhden asuntoauton eteen, joku tööttää mulle liikennevaloissa, parkkeeraan autoni cittarin pihalla liian lähelle toista autoa jonka kuski kolauttaa takaovensa mun peiliin, menin ympäri kauppaa kuin päätön kana kun unohdin koko ajan mitä mun piti ostaa, törmäsin kaupassa erääseen kehen en olisi ehkä halunnut törmätä, kaupassa ei ollut valio pehmeä -raejuustoa, unohdin ostaa tupakkaa, jäin kirjoittamaan teksiviestiä liikennevaloissa niin että en huomannut valon vaihtumista vihreäksi, mun italianpata tykkäs jäädä pannun pohjaan kiinni ja oon nyt istunu 6,5h koneella edes vilkasematta noita tenttimateriaaleja... Mut on tänään tapahtunut jotain hyvääkin! Mainitsin edellisessä postauksessa että mulla on ikävä mun vanhaa ystävää, jonka kanssa en ole enää väleissä ja haluaisin kysyä kuulumisia niin tämä ystävä laittoi minulle aamulla viestiä että hänelle kuuluu hyvää ja nyt sit ollaankin viestitelty ja oon jotenki niin onnellinen! Mä luulin menettäneeni tämän ystävän lopullisesti ja nytsiis todellakin aion tehä kaikkeni että meiän välit ei enää menis vaan pysyttäis kavereina :) ♥

Eivittu mä unohdin ostaa maitoo ja kauppa enää 15min auki...
xoxo Julia

Daniel Aimo Severi ♥
Daniel ja kummit ♥
Ja mitäs täällä tapahtuuu? :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti