torstai 31. lokakuuta 2013

Ei tunne meitä kukaan mennään tunteen tämän mukaan.

Työvaatteet hyi entykkää :( 
Must ei tuu hitsaajaa D:
Konehuonesimulaattori.
Hihii koht on tämäkin kouluviikko ohi! :) Tänään vielä halloweenpartyt panama joessa ja huomenna 4h koulupäivä työsaleilla. Jotenki tykkään tosi paljon täst koulust, siis se ny ois aika perseest jos ei tykkäis ku kert tänne hakenu mut silti :D Koulutehtävien tekoon vois kyl panostaa enemmän ja oikeestaa joka aamu tuntuu silt ettei jaksais lähtee kouluu, mut sinne ku pääsee nii ei se oo olleenkaa nii kamalaa. Meillä on musta ihan paras luokka! Meit on kaks tyttöä, mä ja Silja, ja me tullaan tosi hyvin juttuun ja meil on ain tosi hauskaa ja myös muu meiän luokka on tosi mukava nyt ku on paremmin tutustunu ihmisii. Maanantain ja tiistain meil oli aika teoriapainotteista, mitä ny vähä käytii simulaattoreis ajamas. Keskiviikkona taas oltiin koko päivä työsaleilla ja hitsattiin. Siis miettikää minä hitsaamassa! Ei kyl oikee onnistunu niinku tost kuvast näkyy mut sit ku tein uudestaa ton jutun nii sit onnistus (: Polttoleikattii myös jostai metallist palanen ja kröhöm siit tuli vähän kämänen mut yritys tärkein! Pojat vähä nauro ku olin nii osaamaton ja iha paniikis ku mun kädet likaantus, hups. Tänään si meil oli kansisimulaattoris 2h eli ajettiin vähä laivaa, muuten meni kyl tosi hyvin ainaki omast mielest mitä ny yks purjevene meinas tulla oikeelt kylkee ja lopus törmättii satamas yhtee penkkaa. Si toiset kaks tuntii oltii konehuonesimulaattoris mut siin ei tehty paljon mitään, ehkä enskerral si enemmä. Huomen aattelin si selviytyy kouluu työsaleille pienes krapulas ja  illal taas vähä kattoo rauman yöelämää. 

Toho edellisee postaukseen viitaten mua ahdistaa vieläki. Näin koton yksin olles noi ajatukset pyörii koko ajan mieles ja oon täs käyny vaa-alla vähä liianki useesti ja pieninki painonnousu ahdistaa, vaik tiedän hyvin et paino voi päivänmittaan vaihdella mut ain se toive et josko se ny ois vähemmän ku viimekerralla... 

Mutta ei mulla muuta, ensviikkoon :)
ps. note to myself: älä kirjota pienessä nousuhumalassa blogitekstejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti